﷯ ﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯Ticking Time Bomb﷯ ﷯﷯﷯﷯﷯ ﷯﷯ ﷯﷯﷯Rating: 4.6 (86 Ratings)﷯﷯10602 Grabs Today. 48377 Total Gr
abs. ﷯﷯﷯﷯﷯﷯Preview﷯﷯ | ﷯﷯Get the Code﷯﷯ ﷯﷯ ﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯Love Glows!﷯ ﷯﷯﷯﷯﷯ ﷯﷯ ﷯﷯﷯Rating: 4.8 (35 Ratings)﷯﷯9516 Grabs Today. 33582 Total Grabs. ﷯﷯﷯﷯﷯﷯Preview﷯﷯ | ﷯﷯ BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009年4月21日星期二

原谅我!!!!

对不起,对不起,对不起,对不起,对不起,对不起,对不起,对不起,对不起,对不起,对不起,对不起..............对不起,对不起,对不起,对不起,对不起,对不起,对不起,对不起,对不起,对不起,对不起,对不起..............
嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,
嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,嘉雯原谅我,.................................................................................pls..................................................................................

2 评论:

❤ 愛しています 说...

哇...

嘉文还没被你感动到吗??....

@@"

babylui 说...

已经感动啦。。。
哈。。。
开心。。。